We hebben het nieuwe jaar ingeklonken met een mousserende wijn, La Cheteau Crémant de Loire uit Frankrijk. Drinkt heerlijk weg en is aantrekkelijker geprijsd dan champagne 😉
Gelukkig nieuwjaar🥂

We hebben het nieuwe jaar ingeklonken met een mousserende wijn, La Cheteau Crémant de Loire uit Frankrijk. Drinkt heerlijk weg en is aantrekkelijker geprijsd dan champagne 😉
Gelukkig nieuwjaar🥂
